PX1Promocje
Klamka APRILE IMPERATA ROZETA Q SLIM 7MM BK/OAK WOOD - czarny matowy / drewno dębowe
Klamka APRILE IMPERATA ROZETA Q SLIM 7MM BK/OAK WOOD - czarny matowy / drewno dębowe

525,00 zł

Cena regularna: 593,00 zł

Najniższa cena: 593,00 zł
szt.
Klamka APRILE RAFLESIA ROZETA Q SLIM 7MM KG - złoty matowy
Klamka APRILE RAFLESIA ROZETA Q SLIM 7MM KG - złoty matowy

325,00 zł

Cena regularna: 349,00 zł

Najniższa cena: 349,00 zł
szt.
Szyld zewnętrzny do drzwi SZH Patyna
Szyld zewnętrzny do drzwi SZH Patyna

40,00 zł

Cena regularna: 54,00 zł

Najniższa cena: 54,00 zł
szt.
Klamka APRILE SETIA ROZETA Q SUPER SLIM 5MM PN PVD - miedziany PVD
Klamka APRILE SETIA ROZETA Q SUPER SLIM 5MM PN PVD - miedziany PVD

362,00 zł

Cena regularna: 402,00 zł

Najniższa cena: 402,00 zł
szt.
Klamka APRILE ARIA ROZETA R SUPER SLIM 5MM PN PVD - miedziany PVD
Klamka APRILE ARIA ROZETA R SUPER SLIM 5MM PN PVD - miedziany PVD

345,00 zł

Cena regularna: 385,00 zł

Najniższa cena: 385,00 zł
szt.
Klamka APRILE GARDENIA ROZETA R SUPER SLIM 5MM KG - złoty matowy
Klamka APRILE GARDENIA ROZETA R SUPER SLIM 5MM KG - złoty matowy

359,00 zł

Cena regularna: 380,00 zł

Najniższa cena: 380,00 zł
szt.
Klamka APRILE KERRIA ROZETA R SLIM 7MM FB - patyna antyczna
Klamka APRILE KERRIA ROZETA R SLIM 7MM FB - patyna antyczna

780,00 zł

Cena regularna: 800,00 zł

Najniższa cena: 800,00 zł
szt.
Klamka APRILE KERRIA ROZETA R SLIM 7MM BK - czarny matowy
Klamka APRILE KERRIA ROZETA R SLIM 7MM BK - czarny matowy

625,00 zł

Cena regularna: 720,00 zł

Najniższa cena: 720,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 Klient może korzystać z wybranej przez siebie formy i sposobu zwrotu, którego koszt ponosi. W przypadku zwrotu prosimy o kontakt info@klamkizamki.pl lub telefonicznie: 600 944 327-prześlemy dane do zwrotu.

Prawo odstąpienia od umowy

1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

a) w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.

b) w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.

c) w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych – od dnia zawarcia tej umowy.

3. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).

4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.

5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

6. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, po za kosztami dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

7. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument  poniesie opłaty  związane z tym zwrotem.

8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

9. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Garncarska 4, 34-120 Andrychów lub inny wskazany przez sprzedawcę niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.

10. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

11. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

12. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie  Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.

  REKLAMACJE

1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.

2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:

a) Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny.

b) Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
c) Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad.

d) Żądać usunięcia wady.

3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.

4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Garncarska 4, 34-120 Andrychów.

5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.

6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.

7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

 

Do góry do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium